onsdag 6 februari 2013

ÄGD 2.0

Asså. Det här är så pinsamt att jag egentligen låtsas som att det aldrig hänt. Har i två veckors tid gått och irriterat mig något fruktansvärt på ljudet i min nya iphone, som varit näst intill obefintligt utan headset. Så efter många trötta samtal med Telia åkte jag för att lämna in iphonen på lagning. Väl där kunde bruden i kassan konstatera att: "du har plasten kvar som täcker högtalaren". BAM. På en mikrodels sekund hade jag sjunkit genom jordens alla lager. Försökte hålla fanan uppe men ville bara fly. Så pinsamt. När jag generat gick därifrån kunde jag se framför mig hur jag blev utsedd till "moron of the year" på nästa företagsfest. Ibland funderar jag på om jag verkligen hamnat i rätt tidsålder.


Nu när jag har delat med mig av denna händelse, låt oss bara glömma och blicka framåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar