måndag 20 juli 2009

Polskipolski

Update fran Polski. Idag har vi varit i den gamla Hansa-staden Gdansk och strovat. Det ar valdigt fint har men nagot som jag kunde konstatera redan igar var att jag aldrig har sett sa mycket fula skor (klader ocksa for den delen!) pa ett och samma stalle! Det ar nastan galet, men a andra sidan sa kanske polackerna tycker att jag ar fett ofashion, men det gor ju inte sa mkt... Jag har med andra ord gett upp klad och sko-shoppingen och siktar istallet in mig pa Sephora (och H&M saklart!). Om det blir fint vader imorgon ska vi ligga vid stranden. Nagot annat som kanns valdigt polskt ar en fet vaffla med gradde! De har typ Lody (glass) overallt som ser ut som en plastkorv eller natt. Nu har ni fatt en riktigt kramig update direkt fran Sopot! Kisselikisss

1 kommentar: