måndag 13 juli 2009

HULTSFRED


Igår kom jag hem från Hultan. Det har varit regning, lerigt och jävligt bra! De var så mycket bra konserter men om jag måste bestämma några som var bäst så var det Killers (det var det ingen som trodde!), Franz Ferdinand, Regina Spektor, Peter Bjorn & John, Slagsmålsklubben (för röjjigt asså), Monde Yeux och Markus Krunegård. Nu insåg jag just att det inte blev så få men ni kan ju tänka er vad bra det måste varit då. Känner mig helt okej sliten men jag vet att om några dagar kommer jag vilja åka tillbaka, men snart är det dags att tagga inför Emmaboda!

Ikväll ska jag och Joyo göra det enda rätta; Äta falafel och kolla på Napoleon Dynamite!

ps. Hade ingen kamera med mig men jag ska sno lite bilder från mina kompisar så ni får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar