söndag 16 augusti 2009

Just nu är jag pretty much way out west

Hallihallå!

Är just nu på väg hem från göteborg och WOW som har varit helt fantastiskt bra! Anthony and the johnsons och patrick wolf var bland det grymmaste jag settoch hört! Egentligen skulle mitt tåg kommit fram till Stockholm 13 men eftersom jag lyckades vakna en timme efter avgången fick jag ta en sketen buss som kommer ta 7,5 timme (5 kvar, jag dör!). Jag har nästan ätit upp min marabou och insett att det inte blir nån matpaus!!! Har faktiskt fotat lite med min halvtattiga kamera så det finns bilder att visa nån gång när jag har ork och tid. Nu ska jag äta upp det sista av min choklad och försöka sova! Hej på er!

2 kommentarer:

  1. FYFAN MAJSI!! vampire weekend var på världskulturmuseet i lördags!!! jag ville dit!!

    SvaraRadera
  2. Skojjar du med mig!!!? JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!

    SvaraRadera