fredag 26 juni 2009

Dagens fail

Var ute och joggade i skogen idag. Mitt i skogen hör jag en hund som skäller på mig och jag var tvungen att kolla om den sprang efter mig. Fail. Jag tappar såklart kontrollen över mina fötter och ramlar. I en nerförsbacke. Med grus. Jag vet inte om det var för att det gjorde så jävla ont eller för att min iphone blev helt sönderrepad, men jag grät som en bebis. Kände mig som största offret, ensam, snyftandes, blodig och grusig i skogen. Men jag tänkte fan inte ge mig så jag sprang först klart rundan innan jag cyklade hem och föröskte duscha (AAAJ!). Farmor fick komma över (vi bor grannar) och plåstra om mig. Det var mycket smärtsamt, jag tror bestämt att jag upplevde det på samma sätt som Bella gör när hon har blivit biten av James i Twilight. Nånstans där försvann balanssinnet och jag blev helt svimfärdig. Snubblade tre gånger i trappan innan jag däckade i mammas säng. Nu mår jag visserligen helt okej men har fortfarande plåster, skrapsår och torkad blod lite här och var. Jag vägrar gå ut i solen, jag vill ju inte få massa ärr. Svar ja, jag tycker synd om mig själv! Nu ska jag läsa Breaking Dawn, kanske känns lite bättre då...

1 kommentar: